Z leti sem postajala vedno bolj okorela, pridobivala sem kilograme, koža brez tonusa, pa še druge tegobe, ki prihajajo z menopavzo in pretežno sedečim načinom življenja. Odločila sem se za spremembe in najprej začela s skupinsko vadbo. Bila sem zadovoljna, saj je vadba v skupini žensk z enakimi potrebami in cilji, prijetna in zabavna. To vadbo še vedno obiskujem zaradi druženja in pozitivne naravnanosti. Rada tudi tečem, vendar ne zmorem več kot 10 km na enkrat. Kljub vsej tej aktivnosti nisem imela občutka da napredujem, res me do neke mere omejuje tudi moja astma, vendar tudi telo še vedno ni bilo pripravljeno na večje obremenitve  ( Npr. daljši teki, hitrejši teki, več mišične mase).  Ker je bil Rok vztrajen z nasveti , sem se odločila, da poizkusim še z individualnim profesionalnim pristopom osebnega trenerja. »Skupaj« delava že nekaj mesecev, po načrtno določenem programu za mišično maso – moč, ki je prilagojen mojim letom in sposobnostim. Treningi so lahko rečem naporni, vendar me Rok s svojo strokovnostjo, prijaznostjo in pa doslednostjo vedno prepriča, da je to potrebno.  Rezultati ne izostajajo. Lahko rečem, da se počutim bolje kot pri »neaktivnih« tridesetih, sem dinamična, »živa«, dobro razpoložena, pridobivam na samozavesti. Tonus kože se je izboljšal, celulita je manj. Noge so močnejše, trup stabilen, tečem lažje, gibljivost se je neverjetno izboljšala. Pred nekaj leti sem se ponoči zbujala zaradi bolečin v kosteh, zdaj so te popolnoma izginile. Ne bom rekla, da sedaj bolečin nimam, vendar so te drugačne, zdrave bolečine, ki kažejo, da napredujem in ne stagniram.  Težav z menopavzo in po menopavzo nimam nobenih več. Tudi na področju prehrane skušam narediti korak naprej, saj so moje prehranske navade slabe . Najraje imam sadje, sladko hrano, mlečne izdelke, skoraj ne jem mesa, jajc. Velikokrat jem preveč in sem kar nekaj kilogramov pretežka. Rok me je prepričal, da je za zdravje in večji  napredek potreben celosten pristop, ki vključuje tudi prehrano. Opravila sva meritve in izračune, določila način prehrane in jedilnike. Z rednimi  razgovori in svetovanjem o  prehranjevanju, me  Rok motivira, da vztrajam. Že po prvem tednu ugotavljam, da  lačna nisem nikoli, da jem bolj kvalitetno in kontrolirano, pa vseeno izgubljam na teži. Trenutno sem v drugem tednu programa celostnega pristopa za starejše ( 2x tedensko trening z Rokom + pravilno prehranjevanje). Zelo sem zadovoljna, počutim se odlično, rezultati se že kažejo, kaj več o tema bom napisala po enem mesecu.                                                                                     Če me bo kdo vprašal zakaj se tako trudim, lahko odgovorim takole: za zdravje, dobro počutje in razpoloženje, za boljše kosti, za kvalitetno staranje, za vnuke, »zato ker lahko«.   Rok hvala za treninge!