Izvaja se v prostorih plesne šole URŠKA KRANJ, (Cesta talcev 67, 4000 Kranj, TC LISJAK)

Namenjena je vsem, ki želijo porabiti več kalorij in hitreje oblikovati svoje telo ter izboljšati vzdržljivost. Primerna je za ženske in moške vseh starostnih skupin, saj je prilagojena sposobnosti posameznika in skupine. Potrebujete samo udobno in čisto športno obutev, vodo in brisačo.

FUNKCIONALNA VADBA NA KRATKO:
– skupinska vadba
– primerna za vse starostne skupine
– prilagojena posameznikom
– razvijanje mišične moči in drugih motoričnih sposobnosti
– največja poraba kalorij v najkrajšem možnem času
-ima pozitiven vpliv na specifično uspešnost v športu ter na kakovost življenja in na zdravje.

URNIK:
Vsak torek in četrtek 19.30h-20.30h

*po potrebi bomo prilagodili urnik večini vadečih; vadbe potekajo v primeru, ko je prijavljenih več kot 8 oseb

OBVEZNE SO PREDPRIJAVE na telefon ali e-mail!!!!

Funkcionalni trening uporablja različna znanja in pristope, za izboljšanje pripravljenosti posameznika, pa naj bo to na specifično uspešnost v nekem športu ali pa na splošno kvaliteto življenja posameznika. Gibanja so sestavljena (več sklepna). Vedno vključujejo več mišičnih skupin naenkrat in nikoli niso izolirana. Cilj treninga je povezovanje vseh teh mišičnih skupin v gibanje, kar omogoča bolj fina in koordinirana gibanja.

Če treniramo samo na trenažerjih, to ne pripomore k razvoju funkcionalnosti telesa, saj mišico treniramo v izolaciji, medtem ko so vsa naša gibanja v vsakdanjem življenju več sklepna in zahtevajo uspešno vključevanje in povezovanje več različnih mišičnih skupin v gibanje, kar omogoča bolj fina in koordinirana gibanja.

Funkcionalna vadba je vadba za celo telo, aktivira skoraj vse mišice in uporablja vse gibalne vzorce, pozitivno pa vpliva tudi na različne tipe moči.

Če zadevo poenostavimo, uporablja iste gibalne vzorce, kot jih uporabljamo v vsakdanjem življenju (pobiranje stvari s tal, skoki, počepanje), le da stvari oteži z različnimi pripomočki, kot so proste uteži, elastični trakovi, medicinke, stabilizacijske plošče. S tem oteži gibanje pa naj bo to z dodatnim bremenom ali pa z zmanjšano uporno površino.

V sam trening lahko vpeljemo tudi veliko nekonvencionalnih pripomočkov kot so (kladivo, kamenje, vrvi, debla). Prednost treninga je, da ga lahko izvajamo v kolikor imamo le nekaj preprostih pripomočkov, kot so (armafleks, ravnotežna plošča, trx, elastični trakovi, žoge, obtežilni jopič itd.)…

 

skupinske vadbe