Revolucionarni, novi in pa zelo priljubljeni način vadbe, vse večjo pozornost vzbuja tudi pri nas. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je  eden od naj učinkovitejših načinov, kako v relativno kratkem času povečati mišično moč, gibljivost, kondicijo in znižanje  nivoja maščob v telesu.

Primeren je za vse, tako za tiste, ki se boste z vadbo srečali prvič, kot tudi tiste že trenirane, ki si želite novih izzivov in preprosto od svojega telesa pričakujete več.

Prednost tega načina vadbe je, da ne uporabljamo nobenih uteži in večnamenskih naprav, saj za vadbo izkoriščamo svoje telo in pa gravitacijo. Večina vaj je kompleksnih, kar pomeni, da z vajo dela več mišičnih skupin naenkrat, kar povzroči izboljšanje živčno-mišičnih povezav, boljše zavedanja telesa v prostoru in konec koncev veliko večjo porabo kalorij.

Vse vaje, ki jih izvajamo, zaradi gravitacije posledično skrbijo za močan trup, kar pa pomeni, da bolečine v križu postanejo preteklost ali pa do njih sploh ne pride.

Osebno ga priporočam tistim, ki si želite povečati moč, hkrati pa pridobiti večji nadzor nad telesom, ga obvladovati in preprosto biti bolj efektivni pri vsakdanjih opravilih. Priporočljiv je tudi za tiste, ki se vračajo po raznih poškodbah, saj so osnovne vaje zelo varne in krepijo tudi majhne stabilizacijske mišice v sklepih, s tem pa omogočajo hitrejšo rehabilitacijo.

Ena vadbena enota traja od 45 min. do 1 ure, odvisno od fizične pripravljenosti in težavnosti treninga. Začnemo z ogrevanjem (lažje vaje na telesni teži, tek, kolebnica), nadaljujemo z glavnim delom in končamo z ohlajanjem in statičnim raztezanjem.