FITNES TIRAMISU

Priljubljena italijanska sladica z okusom kave. Za 4 osebe POTREBUJEMO: – 2 jajci, – 60g ječmenovih kosmičev, – 4 merice čokoladnih proteinov, – 400g lahke skute, – limona, – 2,5 dl kave, – kakav v prahu, – soda bikarbona, – 0,5 dl mleka. PRIPRAVA: Ječmenove kosmiče zmeljemo v blenderju, tako

ZAJTRK V KOZARCU

POTREBUJEMO: – 30g svežih jagod, – 150g navadnega jogurta(0,5% m.m.) – 2 žlici ječmenovih kosmičev. ČAS PRIPRAVE:2 min PRIPRAVA: Priprava je zelo enostavna. Ječmenove kosmiče damo na dno kozarca, čez prelijemo jogurt in na vrh položimo jagode(ali v kosu ali narezane). Ječmenove kosmiče lahko zamenjamo npr. z ovsenimi, jagode pa

POLETNI OSVEŽILNI SMOOTHIE

Za dobro počutje in naše zdravje je sadje zelo koristno, zato si vsak dan privoščite zdrav napitek. POTREBUJEMO: – polovico grenivke, – 1 limono, – 30g malin, – ingver(2 cm), – 1 pomarančo, – vodo, – kocke ledu. ČAS PRIPRAVE: 5min PRIPRAVA: Grenivko, pomarančo in limono narežemo na kocke, ingver

DOMAČE PIRINE ŽEMLJICE BREZ KVASA

POTREBUJEMO: – 500g pirine moke, – 2 jajci, –  2 čajni žlički sode bikarbone , – 1 jogurtov lonček skute z 10% m.m. (180g) – 1 jogurtov lonček probiotičnega jogurta z 1,2% m.m. – voda ali mineralna voda. Po želji lahko dodamo tudi semena. Vse sestavine zmešamo skupaj, postopno dodajamo

SVEŽA POSTRV S PRILOGO

Pripravimo si hitro in zdravo kosilo ali večerjo s svežimi ribami. POTREBUJEMO: – 300g krompirja, – 400g postrvi, – 160g blitve, – 3 stroke česna, – polovico čebule, – 1 žlico olivnega olja, – kokosovo maslo, – limona, – začimbe.   PRIPRAVA: 15-20 min kuhamo krompir, ki ga prej olupimo,

PROTEINSKA LEDENA KAVA

Kava je tradicionalno poživilo, zato si jo privoščite v vročih poletnih dneh. ZA 2 OSEBI POTREBUJEMO: – 2,5 dl mleka (1,5 m.m.) – 1 merica proteinov z okusom vanilije, – 1 merica proteinov z okusom čokolade, – 400 ml mandljevega mleda, – ledene kavne kocke, – cimet. PRIPRAVA: Najbolje je,

SPOMLADANSKI KROŽNIK

Kosilo ali večerja za 1 osebo. POTREBUJEMO: – 180g paradižnika, – 100g riža, – 250g piščančjih prsi, – 30g mozzarelle, – 115g špargljev, – 65g šampinjonov. PRIPRAVA: Meso operemo, ga začinimo in na kokosovem maslu pečemo približno 5-7 min, dodamo narezan paradižnik in šampinjone in dušimo še 10 min. Špargljem

TUNINA OMAKA S POLNOZRNATIMI TESTENIMAMI

Pravilo o zdravi prehrani pravi, da moramo enkrat na teden uživati ribe. Kosilo za 3 osebe. POTREBUJEMO: – 185g koruze, – 400g paradižnika (lahko uporabite tudi pelate), – 380g tune (odljiemo olje iz konzerve kolikor se da), – 205g polnozrnatih testenin, – začimbe. – 1 majhno čebulo, – česen, –