AJDOVE PALAČNIKE S PRILOGO

Puranje meso je zdravo in zelo primerno za ohranjanje vitke linije. Kosilo je za 3 osebe. POTREBUJEMO: – 100g ajdove moke, – 2 jajci, – 2 dl mleka, – 1 dl mineralne vode, – ščepec soli, – košček kokosovega masla. PRILOGA: – 250g paradižnika, – 80g mlade čebule, – 100g

KOKOSOV JOGURT S CHIA SEMENI

Za zajtrk si lahko privoščite kokosov jogurt s chia semeni. Za 2 osebi POTREBUJEMO: – 3dl kokosovega mleka, – 3 žlice kokosove moke, – 2 žlici chia semen, – 1 čajno žličko mletih mandljev, – borovnice, – maline. PRIPRAVA: Najbolje je, da si jogurt pripravimo zvečer in ga pojemo naslednje

RIŽOTA S PIŠČANCEM

Hitro, enostavno in nasitno kosilo. POTREBUJEMO: – 62,5g riža basmati, – 200g piščančjega fileja , – 1 mlado čebulo, – 130g bučk – 120g rdeče paprike, – 160g paradižnika, – 80g brokolija, – kokosovo maslo. PRIPRAVA: 62,5g riža stresemo v cedilko, ga pod hladno vodo na hitro splaknemo in odcedimo.

LEDENI ŠEJK Z OKUSOM PRAVEGA KAKAVA

Šejk je idealen za vse tiste, ki ne marate sladkih napitkov, saj ima kakav v zrnu zelo intenziven grenak okus. POTREBUJEMO: – 2 čajni žlički kakava v prahu – 1 dl mleka – led – 30g kakava v zrnu – 1 merica čokoladnih proteinov – 1,5 dl vode PRIPRAVA: Vse sestavine

SMOOTHIE HRANLJIVČEK

Za zdrav in hranjiv obrok. POTREBUJEMO: – 1 banano (prib. 100g), – 70g borovnic, – 70g malin, – čajno žličko medu, – 3dl vode. PRIPRAVA: Banano, borovnice, maline, med in vodo damo v blender in zmiksamo do željene teksture (gosto ali tekoče). Borovnice so učinkovite v boju proti staranju saj

INGVERJEV SOK Z MEDOM IN LIMONO

Krepi imunski sistem in izboljša telesno odpornost. POTREBUJEMO: – 2,5 dl vode, – 1 limono, – 1 čajno žličko medu, – ingver (velikost pribl. 3 cm ali več). PRIPRAVA: Ingver dobro olupimo, ga operemo in naribamo, nato iz njega stisnemo čim več soka. Limono ožamemo in zmešamo s stisnjenim ingverjevim

ŠEJK Z OKUSOM SNICKERSA

Idealen je za vse, ki ste v pomanjkanju s časom in za tiste, ki potrebujete večji dnevni vnos kalorij zaradi težkih treningov in večje mišične mase. POTREBUJEMO: – 3 dl vode, – 50g arašidovega masla, – 25g whey proteinov (okus čokolade), – 100g ovsenih kosmičev. PRIPRAVA: Vse sestavine damo v